Klacht: Pakket staat in sorteer centrum

Wijde op 25 mei 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket dat naar Amazon.de moet gaan staat al sinds 1 Mei in het sorteer centrum. Komt niet van zijn plaats.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wordt het pakket eindelijk verstuurd naar Amazon. Het gaat om een retour en straks is mij. Termijn om retour te sturen vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 mei 2023 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw van Rijen,

Begrijpelijk dat u contact opneemt met betrekking tot uw retourzending. Een retour is bij ons maar tot en met het sorteercentrum te volgen. De laatste scan zal dan ook zijn 'klaar voor versturen naar sorteercentrum'. Amazon haalt het pakket weer bij ons af en bevestigt de ontvangst voor u. Mocht u na 10 werkdagen nog geen bericht hebben ontvangen, kunt u het beste even contact met Amazon opnemen. Zij kunnen dan voor u nagaan of de zending binnen is gekomen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lize
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Wijde