Klacht: pakket spoorloos

parket op 12 januari 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakket van bedrijf Ethnoherbarius te Eppelheim (duitsland) laten verzenden naar een adres in breda (holland) , ik heb van dit bedrijf een traceernummer gekregen en die werkte tot woensdag 04-01-12 daar het aangaf dat het pakket in Köln was aangekomen en klaargemaakt word voor het doelland (dat is holland dus) .Zover zo goed alleen daar bleef het ook bij want daarna is het pakket niet meer traceerbaar en heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen : ik heb gebeld met DHL klantenservice en die zei me dat het pakket overgedragen is aan een ander vervoersbedrijf in holland maar ze niet konden zien wek bedrijf dit was en daar kon ik het verder mee doen PAKKET SPOORLOOS !!

als het pakket nog word geleverd of geld terug gave

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte heer Schouwenaars, Wij hebben een aantal keer contact proberen te krijgen met u. Dit is helaas niet gelukt. Uw zending is een zending die met de reguliere post in Duitsland mee is gegaan. Wanneer een lokale postdienst (in Duitsland Deutsche Post) een zending overdraagt aan een ander land gebeurt dit altijd aan de postdienst van dat land (in Nederland is dat PostNL). Wanneer de zending niet door de brievenbus past draagt Deutsche post dit over aan een 3e partij. DHL express heeft in die zin met dit soort postzending niks te maken. Het beste wat u kunt doen is contact op nemen met de verzender. Die kan namelijk opvragen wat er met de zending is gebeurt. Mocht dit nou niet lukken willen wij u graag helpen. Laat het ons dan weten. Henne de Jong Webcare DHL express

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 januari 2012 om 16:34 geantwoord

Geachte heer Schouwenaars,

Henne de Jong
Webcare DHL express

Alle klachten die gemeld zijn door