Klacht: Pakket opgehaald en nu al meer dan 1 maand ‘kwijt’

SaskiaAmsen op 23 januari 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op 21 december 2012 door Selectvracht een pakketje bij mijn buurvrouw opgehaald: dat een pakketje retour naar Wehkamp moest zijn. Helaas is mijn pakketje (van Hugo Boss) dat mijn buurvrouw voor mij in ontvangst heeft genomen, meegenomen. Verkeerde pakketje dus waarin mijn kerstcadeaus in zaten!! De koerier van Selektvracht heeft het pakketje ook niet goed gecheckt want er staat mijn naam op. Code die we van de koerier hebben ontvangen is: 1201203108/ 20-12-12 HAN. 05584217. Ik heb bijna dagelijks contact gehad met Selektvracht en Wehkamp via telefoon en mail. Wehkamp zegt het pakketje nooit te hebben ontvangen en Selektvracht wil niets doen. Ik wil graag een bewijs zien dat mijn pakket bij Wehkamp is afgegeven. Mochten ze dat niet kunnen overhandigen dan wil ik graag een vergoeding van de kosten van de inhoud van het pakket en de gemaakte telefoonkosten. Hieronder een voorbeeldje van 1 van de vele mailtjes van Wehkamp en van Selektvracht krijg ik helemaal geen gehoor op mijn mails.

Als het inderdaad hier niet in het magazijn is dan kunt u inderdaad het best zelf even contact opnemen met selectvracht.
Op het pakket zal namelijk geen Wehkamp.nl staan maar Hugo Boss dus wat zou kunnen is dat selectvracht het daar heen stuurt.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Diane Kosse
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een bewijs zien dat mijn pakket bij Wehkamp is afgegeven en waar het naartoe is gegaan. Er kan ook goed uitgezocht worden wie de koerier was op 21 december zo rond 20.30 uur in Haarlem! Mochten ze dat niet kunnen overhandigen dan wil ik graag een vergoeding van de kosten van de inhoud van het pakket en de gemaakte telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - 23 januari geplaatst en nu 5 dagen later: 28 januari NOG niets gehoord!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 februari 2013 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is over de betreffende kwestie via e-mail contact opgenomen met de consument. We hebben daarbij onze excuses aangeboden voor al het ongemak, en tevens geprobeerd om het pakket van Hugo Boss te traceren. Tot onze spijt hebben we het pakket niet in ons sorteercentrum aangetroffen, en we hebben daarom de consument geadviseerd om hierover contact op te nemen met de Hugo Boss zelf. In dergelijke situaties is het mogelijk dat pakketten rechtstreeks aan het betreffende bedrijf verstuurd worden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door