Klacht: Pakket op service punt gescanned en sticker geplakt maar geen verzend bevestiging per mail.

ThomasJansen op 10 maart 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 5 pakketten in 1 maal teruggestuurd. Alle pakketten op de zelfde manier gescand maar 1 van de pakketten is blijkbaar niet geregistreerd. Inmiddels de 2e keer dat dit gebeurd! QR code was ook op het pakket geschreven, een bijzonder knullige oplossing overigens waar een modern bedrijf zich echt zeer sterk voor zou moeten schamen. Al met al wordt gratis verzending toch wel erg duur.

Gewenste Oplossing:

Ik zal als eerst het scan-apparaat voorzien van een printer en gewoon een bonnetje uitprinten.
De schade was in dit geval beperkt tot 6,57, als het kan lever ik voortaan wel bij Post-NL in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 maart 2025 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasJansen