Klacht: Pakket op onbekende locatie afgeleverd en niet mogelijk af te halen wegens verplichtingen (werk)

margotmom op 07 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb met verbazing op deze site rondgekeken naar alle klachten over DHL, nou doe daar maar nog eentje erbij:

Pakket is afgeleverd op een afhaalpunt die tot 17:00 open is, nou dat word moeilijk aangezien ik in een gezin woon die gewoon elke dag om 8:00 op werk aanwezig moet zijn en pas na 18:00 thuis is.

Dus voor mij is er geen mogelijkheid om het pakket af te halen en dus gaat de pakket retour en word het toch opnieuw verzonden en afgeleverd wat neerkomt op driedubbel werk voor de bezorger die op het verkeerde afleverlocatie heeft bezorgd.

Gewenste Oplossing:

voortaan vermijden van onnodig dubbelwerk voor de koerier, bedrijf en ontvanger door het pakket op de juiste afleverlocatie te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat u het pakket niet kunt afhalen. Op uw adres kan ik geen zending vinden. Graag ontvang ik het tracktrace-nummer. Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 oktober 2021 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Ashna
E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door margotmom