Klacht: pakket nooit ontvangen, kastje naar de muur verhaal, nooit afdoende geholpen

harold teunissen op 21 november 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

enige tijd terug een hanger voor kleinkind gekocht bij een internetverzender.
keurig betaald, track en trace liet zien dat pakket onderweg was en dat uiteindelijk pakket zou zijn afgeleverd.
echter noot gebeurd, er was die dag niemand thuis, geen briefje dat pakketje bij buren zou zijn afgeleverd. Na belletje naar verzender kwam ik dus bij dhl als de vervoerder terecht. Die verwees ( standaardprocedure) terug naar verzender, die overigens eea netjes verzonden had, en die dus eigenlijk niets te verwijten valt.
vele mails verder waarin ik en de verzender rond gestuurd werden, en een bezoekje van iemand van dhl die zou zorgen dat de chauffeur langs gestuurd zou worden ter controle van ons en het juiste adres, iets dat nooit gebeurd is, want de chauffeur weigert dit ! ) en uiteindelijk een belletje van een tussernpersoon die zich bezig houdt met dit soort zaken ( het is hoogst ongebruikelijk, meneer, dat we bellen, maar we willen dit voor u oplossen..) ben ik no
g geen stap verder. Laatste contact met dhl was dat het nu mijn woord tegen het woord van de chauffeur is, ongelooflijk. Gps zou laten zien dat de chauffeur op 10 meter van mijn adres is geweest, maar ik heb dus nooit iets ontvangen. Uiteindelijk de dhl site opgezocht en hen met dit verhaal gemaild. OOk niks op gehoord, zodat ik nu uiteindelijk deze officieel eklacht indien. Eerste keer in mijn leven overigens. Betrof een klein pakketje, gering bedrag, dus daar gaat het niet over, al is dat vervelend, maar de manier waarop ik behandelt wordt is kafkaiaans.
overigens heeft de verzender de 18 euro aan mij betaald, om ervan af te zijn, en zal zij proberen dit alsnog terug te krijgen via de een of andere verzekering, netjes dus.

wanneer ik serieus wordt genomen en de chauffeur gewoon toegeeft dat hij misschien wel voor de deur heeft gestaan, maar nooit iets afgeleverd heeft.
kon ook niet, er was niemand thuis, was geen briefje dat eea bij buren oid zou liggen en navraag in de hele straat leerde dat niemand ook daadwerkelijk een pakketje van mij had.
dat wanneer dhl zegt dat de chauffeur langs zal komen, dit ook gebeurd en dat een weigering van dezelfde chauffeur schijnbaar oke is.
maar dat ik als leugenaar ( uwe woord tegen het onze) wordt neergezet is de druppel, dat pik ik niet. Heb tenslotte nooit iets ontvangen !!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 november 2016 om 18:04 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen. De verzender is onze opdrachtgever en heeft DHL betaald om deze zending af te leveren dit maakt de verzender onze klant. Om deze reden is u geadviseerd contact op te nemen met de afzender van het pakket. Zij hebben het onderzoek bij DHL gestart, helaas is hier geen positief resultaat uitgekomen. Dit betreur ik ten zeerste.

Als klant van de verzender kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

harold teunissen

Heeft op 21 november 2016 om 18:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

dit is de zoveelste mail die niks oplevert

schijnt dus gewoon te kunnen dat pakketjes kwijt raken, misschien zelfs achterover gedrukt, en dat je dan als koper van kastje naar de muur gestuurd blijft worden en er uiteindelijk niks gebeurd.

denk nog na of ik hiermee verder wil

vind dit
hulp, behandeling van niks.

Alle klachten die gemeld zijn door