Klacht: pakket nog steeds niet binnen

lihna op 18 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13 juli heb ik een pakketje besteld van marktplaats, wat direct die dag is verzonden. Het is nu 18 augustus en ik heb het nog steeds niet binnen. Op de track en trace staat dat het pakket is afgehaald bij dhl servicepoint door de bezorger. dit staat er al een maand lang. kan dit worden opgelost aub?

het zou heel fijn zijn als ik wat duidelijkheid zou krijgen over waar mijn pakket is en wanneer ik hem kan ophalen bij de servicepoint.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 augustus 2023 om 13:19 geantwoord

Beste Lihna,

Zie graag uw reactie tegemoet.

Marlou
Webcare DHL Parcel

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste Lihna, Dat is al een erg lange tijd dat het pakket geen vooruitgang laat zien! Begrijp dat u nog altijd geen bericht hebt gekregen dat het is af te halen bij het ServicePoint. Graag ontvang ik uw mailadres, zodat ik u een bericht kan toesturen waarin staat aangegeven hoe we verder naar uw pakket kunnen gaan kijken. Het lijkt mij namelijk verstandig het onderzoek ervoor op te starten. Zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Marlou Webcare DHL Parcel

lihna

Heeft op 18 augustus 2023 om 19:25 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Mijn [email protected] dank voor de moeite alvast.

Reactie van de melder van de klacht lihna

7 maanden geleden - Mijn [email protected] dank voor de moeite alvast.

Alle klachten die gemeld zijn door lihna