Klacht: pakket nog steeds niet bezorgd

op 15 maart 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje zou woensdag aankomen, vlgs een mail die bij mij in de spamfolder terecht kwam. Dus ik was niet thuis. Kaart met notitie in de bus. Vlg dag na 12.00u ophalen bij DeBuren in mijn woonplaats. niet vergetenn mijn ID mee te nemen. Dat blijkt een lockerdienst te zijn, waaarvoor je een scan-of afhaalcode voor nodig hebt, die ik niet ontvangen had. DHL gebeld, een meisje die me wel wilde helpen, maar ze kon niets beginnen. Zou het doorgeven, zodat ik alsnog die afhaalcode zou krijgen. Vandaag opnieuw gebeld: pakketje? Ja, ergens bij DHL, maar niet meer bij het afhaalpunt schijnbaar. De verzender moet nu contact met DHL ophemen om te regelen dat mijn pakketje alsnog naar mij toegestuurd wordt. Lees ik mijn TracknTrace bericht: Tijdelijke overmacht en: retour naar verzender wegens beschadiging!! Wat is hier aan de hand??? Slechte organisatie!

Kan niet meer, want ik had pakketje twee dagen geleden moeten hebben. En niet overal achteraan moeten bellen. Tevreden? Als pakketje morgen aankomt, onbeschadigd, met een WELGEMEEND EXCUUS.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 maart 2019 om 13:39 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Dit pakket is vanwege beschadiging retour naar de afzender gestuurd. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. Die kan u uw bestelling opnieuw toesturen, of (als dat niet kan) u het aankoopbedrag terugbetalen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel