Klacht: Pakket niet ontvangen,terug gestuurd naar winkel

Kitti op 30 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was een pakket verwacht van Zara.
Het is nu 2 weken voor bij ,en ik krijg geen informatie waar zijn pakket ,dus ik ging Zara klantservice bellen om te vragen .
Ze hebben gezegd dat mijn pakket terug gestuurd door DHL.
Ik krijg geen een brief thuis ,dat DHL was voor de deur ,geen email gehad ,dat ,mijn pakket terug gestuurd.
Ik vind totaal niet normaal.
Ik heb bijna elke week probleem met DHL.
Het is zo lastig dat ik ga klachten indelen en word niks aan gedaan.
En ik was al 2 weken op mijn pakket te wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben bijna nooit tevreden met DHL .
De slechtste bezorger in hele Nederland.
De bezorger (jongens) , ze doen wat ze willen ,ook als klachten word ingedeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, U geeft aan uw Zara zending niet te hebben ontvangen en dat Zara aangeeft dat deze retour gestuurd is door DHL. Op uw adres vind ik één Zara zending welke volgens mijn gegevens niet aangeleverd is nog bij DHL. Voor deze zending hebben wij enkel een vooraanmelding. Heeft u voor ons uw traceercode? Dan kijken we even verder met u mee. Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Kitti

4 jaren geleden - Goedemiddag Ik heb alleen het bestelling nummer:522248965518 Mvg Kitti

Bericht van

4 jaren geleden - Goedendag, Hier kan ik spijtig maar waar niet op zoeken, als u niet over dergelijke informatie beschikt dan is mijn advies dit na te vragen bij klantenservice van Zara. Zonder deze informatie kunnen we deze klacht niet gericht behandelen vrees ik. Met vriendelijke groet, Mike

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2020 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Kitti