Klacht: Pakket niet ontvangen, bezorger heeft nooit aangebeld

MirandaB1969 op 03 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

En voor de zoveelste keer is ons pakket retour verzender gegaan omdat de bezorger ons gemist zou hebben.
Ik ben zo onderhand helemaal klaar met DHL.

Deze klacht betreft zendingsnummer JVGL06224190000231997116

Afgelopen zaterdag zou ons pakket bezorgd worden, nadat ook de bezorging van de vrijdagavond daarvoor door DHL verplaatst was naar de volgende dag.
Mijn schoondochter is speciaal uit Nieuwegein gekomen om thuis te zijn tussen !0.00 – 15.00 uur.

Rond 14.00 uur komt er een melding dat de bezorger ons gemist heeft.
Ter wijl inmiddels ook mijn zoon thuis was en wij een deurbel hebben die je 5 huizen verder nog hoort.

Wederom is de bezorger nooit in onze straat geweest, laat staan aangebeld.
En dan ook nog het pakket gelijk retour verzender sturen.

Je ontploft als klant gewoon. En DHL doet hier overduidelijk niets aan, alleen een bezorger aanspreken.
Echt ongelooflijk.

DHL zou na, alle klachten die er zijn over hun bezorging eens moeten accepteren dat ze niet capabel zijn om heel simpel een pakketje te kunnen bezorgen.

Er zit nog maar 1 ding op en dat is alle webshops die met DHL werken te boycotten. En dat ga ik nu ook doen.

Wat een ongekend slechte service.

Met vriendelijke groet,
Miranda Broekhuijsen

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor alle extra kosten en tijd waar deze onprofessionele bezorgers de klant mee opzadelen.
Een professionele directie bij DHL die hun gigantische bezorgproblemen een keer echt aanpakken en weten wat service inhoud.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2023 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Miranda Broekhuijsen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Een onterechte niet thuis melding is niet de bedoeling en heb ik aan de hand van uw klacht een melding gemaakt naar de manager van deze chauffeur. Deze bezorger wordt aangesproken op een verkeerde werkwijze en ga ik uit van een betere service in het vervolg.

Voor het ontvangen van uw pakket kan ik u alleen verwijzen naar de afzender. Zij kunnen het pakket met een nieuw label versturen en de kosten van de 1e zending terugvragen bij DHL.
Mijn excuses voor het ondervonden ongemak en met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

MirandaB1969

Heeft op 04 juli 2023 om 10:29 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ga niet akkoord met de geboden oplossing omdat ik dit standaard als antwoord krijg en er niets verandert.
Het aanspreken van de desbetreffende chauffeur heeft geen enkele zin.
Hij is al 100 keer aangesproken en ik, als klant, blijf de dupe van dit soort chauffeurs.

Alle klachten die gemeld zijn door MirandaB1969