Klacht: Pakket niet ontvangen

Kezerr op 04 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen hebben wij te maken met bezorgers die pakketten in de lift leggen terwijl wij er niet mee akkoord gaan waardoor wij telkens onze pakketjes kwijt raken,
Vorig week nog;
Portiek deur geopend bezorger drukte op onze verdieping en lift was leeg geen post geen bezorger post niet ontvangen maar ik kreeg wel een mail van dhl post bezorgd en eentje bezorgd bij buren.
We hebben contact gehad met onze buren zij gaven aan dat ze niks hebben ontvangen.
Hele appartement houders zijn het zat dat wij steeds achter onze pakketten aanmoeten dat steeds zoek raakt omdat bezorgers zo lui zijn en ze in onze lift achterlaten. Hopelijk worst er wat aan gedaan.

Gewenste Oplossing:

Pakket bezorgen aan deur graag en pas bezorgd melden wanneer wij het hebben ontvangen niet ervoor!

Pakketjes in de lift leggen verbieden graag!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik begrijp dat er met regelmaat pakketten onbeheerd worden achtergelaten in de lift. Ook begrijp ik dat u een pakket niet heeft ontvangen. Is dit pakket inmiddels terecht? Wilt u ons hiervoor het zendingsnummer van het pakket sturen? Dit nummer begint met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Dani DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Kezerr

1 jaar geleden - Nee helaas beide Pakketen niet terecht. Zendingnummers zijn : 3SST0001487460: status bij buren 133 afgeleverd maar buren hebben niks ontvangen JVGL06213730001019557240 status thuis bezorgd maar niet ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 januari 2023 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor de zendingsnummers.

Volgens onze informatie zijn de pakketten geleverd inderdaad. Heel vervelend dat u geen van beide aantrof bij de buren. Wat ik u in dit geval wil adviseren is om dit zo snel mogelijk te melden bij de verzenders van de pakketten. De verzenders kunnen hier onderzoek voor aanvragen bij ons en dan zoeken wij dit verder voor u uit en wordt dit ook meteen meegenomen als klacht zodat de bezorgers hierop worden aangesproken. Mijn excuses voor het ongemak van de situatie.

Met vriendelijke groet,

Maud
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Kezerr