Klacht: Pakket niet geleverd maar wel als afgeleverd gemeld

op 01 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

18 mei pakket verzonden naar een adres in Duitsland, DHL geeft aan 22 mei om 12.26 geleverd met handtekening. De klant van ons heeft echter nooit het pakket ontvangen en de handtekening is volledig onbekend.
Dit gemeld bij DHL formulieren ingevuld vele mails en telefoontjes, krijg ik een mail dat ze uiterlijk 10 juli een uitsluitsel geven dat is 49 dagen later!
naast dat het veel tijd kost om de klacht bij DHL te leggen is het ook erg vervelend dat een klant onderdelen besteld wat essentieel in de bedrijfsvoering is dat DHL niet te vertrouwen is in hun dienstverlening.

Ik weet niet meer hoe ik hier mee moet omgaan het is niet alleen de waarde van het pakketje dat financieel min is ook de gevolgen ervan en de tijd.
Hoe moet ik hiermee omgaan?

Marjon Morsink

Dat DHL gewoon moet doen waar ze mee bezig zijn simpel een ontvangen pakket aannemen en afleveren.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2020 om 12:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. De case naar deze kwestie loopt nog. Zoals u door mijn collega's meegedeeld is zijn we hierin afhankelijk van een andere vervoerder, in dit geval die in Duitsland. En dit soort cases zullen dus een stuk langer duren.

Ik begrijp volledig dat u hier graag snel een sluitend antwoord op had gehad. En dat antwoord bieden we u zo snel mogelijk. Tot die tijd kan ik u alleen maar vragen om het verder af te wachten. Er is niks dat wij hier kunnen doen om dit te bespoedigen. Ook wij zijn namelijk aan het wachten op een andere partij.

Bedankt voor uw begrip.

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MMORSINK