Klacht: Pakket niet geleverd

Dokimos op 22 juni 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb via Dhl parcel 2 pakketten verstuurd van 13 kilo per pakket. Niet iets wat snel kwijt zal raken zou je denken. 1 pakket kwam 4 werkdagen later aan. Andere pakket is nooit aangekomen. Dhl heeft onderzoek gedaan maar kan pakket niet vinden. En dus krijg ik nu €3,40 per kilo vergoedt. Terwijl pakket waarde heeft van € 75 en ik €7,50 heb betaald om pakket te versturen. Ik heb heb gevraagd mij te bellen over de uitkomst zodat we erover kunnen praten. Helaas word ik alleen gemaild en niet gebeld. Heb nu gevraagd waar pakket voor het laatst is gescand. Aangezien het niet een licht pakketje is wat zomaar gestolen zou worden. Ook wil ik graag weten wat ze precies hebben gedaan om pakket terug te vinden. Het lijkt mij erg gemakkelijk voor een bedrijf om te zeggen: helaas niet gevonden, jammer. Hier heeft u een kleine vergoeding.

Ik ben tevreden als ik een volledige refund kwijt van het bedrag (€75) en de kosten van het versturen van het pakket terug krijg (€7,50).

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 juni 2022 om 11:02 geantwoord

Goedemiddag,

Ah wat vervelend, ik kan helemaal begrijpen dat je hier niet tevreden mee bent. Wanneer een pakket zonder verzekering wordt verzonden, vergoeden wij het pakket aan de hand van gewicht. Als je het niet eens bent met de uitkomst, kan je het best reageren op de mail die je van de cases afdeling gekregen hebt. Zij kunnen dan kijken of het onderzoek opnieuw beoordeeld kan worden. Mijn excuses voor het ongemak!

Lisa
E-care Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Dokimos