Klacht: Pakket niet gekomen

Katja kuipers op 30 november 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat in de mail pakket terug gekomen met de rit van de bezorger …wat betekend dit krijg ik het nu niet?

Gewenste Oplossing:

Graag antwoord zou fijn zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 november 2023 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb de zending zojuist voor u nagekeken en zie dat het pakket morgen (vrijdag 1 december) geleverd gaat worden tussen 10:00 - 15:00 uur. Dit kunt u ook terugzien in de track en trace.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Katja kuipers