Mijn Klacht:
Ik kreeg een briefje door de brievenbus dat mijn pakketje bij de buren op nummer 9 bezorgd was. Bij de buren waren ze de hele dag thuis, maar hebben niemand aan de deur gehad en ook geen pakketje ontvangen. Ik heb al wel betaald maar heb mijn pakket nu dus niet. Het pakket komt van de Douglas en die hebben gemeld dat het pakket bezorgd is en dat er een handtekening is gegeven. De handtekening ziet er heel vaag uit, maar ik kan daar verder ook niks. Ik wil graag mijn pakketje binnen krijgen!
Het bestand kreeg ik doorgestuurd van de Douglas.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakketje binnenkrijg of mijn geld terug krijg.

