Mijn Klacht:
31 december 2014 wachten op pakket van Kijkshop, helaas niet bezorgd want de chauffeur kwam in tijdnood. Nieuwe bezorgdatum vandaag 2 januari 2015 tussen 14.00 en 18.00 uur. Track and trace gecontroleerd en zag tot mijn verbazing dat de bezorgen al was geweest. Vermelding “ontvanger was niet thuis”, ik zat de hele dag in huis om het pakket in ontvangst te nemen. Had een tweede vrije dag hiervoor genomen. Ik heb in het verleden vaker problemen met DHL gehad. De bezorgers geven aan dat ze zijn geweest maar laten geen bewijs achter zoals een kaart/brief in de brievenbus. Dus….volgens mij is de bezorger helemaal niet geweest.
Gewenste Oplossing:
Door een schadevergoeding te ontvangen voor de twee dag dat ik vrij heb genomen om het pakket in ontvangst te nemen.

