Klacht: Pakket niet bezorgd voor de zoveelste keer

Rooslianne op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket vandaag geleverd zou zijn. Echter ben ik de hele dag thuis geweest en heeft niemand aangebeld, ook is er geen briefje achter gelaten of aangebeld bij de buren…!

Ook als je telefonisch contact opneemt met DHL waar je overigens ook voor moet betalen om hun te bereiken. Dan wordt er niet gezocht naar een oplossing alleen maar dat het pakket weer retour naar de afzender is gegaan.

Dit is al de zoveelste keer dat ik gezeik heb met DHL! Je wordt er echt nier goed van!

Ik wil mijn pakket op korte termijn ontvangen!
En de persoon die hier in de buurt bezorgd mag hier zeker op aangesproken worden!

Belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket binnen 3 dagen omtvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat u het pakket niet heeft ontvangen.

Graag ontvang ik het zendingsnummer van het pakket, zodat ik dit voor u kan nakijken. Onze zendingsnummers beginnen met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door Rooslianne