Mijn Klacht:
Volgens DHL is mijn pakket twee weken geleden bezorgd. Maar dit is niet het geval. Ik was niet thuis op het moment dat zij zogenaamd het pakket hebben afgegeven. Ook geen pakket bij de buren of een blaadje in de brievenbus.
Volgens DHL is het pakket om mijn adres bezorgd en daardoor is de zaak voor hen klaar. Een onderzoek van de verzender levert nog weinig op…dat duurt al 1,5 week. Ik heb er weinig vertrouwen meer in en vraag mij af of ik ooit een antwoord ga krijgen. En of ik überhaupt mijn geld terug krijg of alsnog de bestelde producten ontvang. Het is nu een welles-nietes verhaal. DHL zegt geleverd…..en ik zeg dat het niet zo is.
Gewenste Oplossing:
Allereerst excuus!!!
En het liefst dat mijn pakket alsnog CORRECT geleverd wordt. En niet alleen afgeleverd volgens het systeem van DHL.
Is dat niet mogelijk, dan op korte termijn het vooruitbetaalde bedrag terug.

