Mijn Klacht:
Doordat ik onregelmatig moest werken had ik al voor verzending aangegeven of het pakket bij niet thuis bij mn buren aangeboden kon worden. Op voorhand heb ik al heen mail gekregen van het bezorgmoment, dit kreeg ik in mijn oude woonplaats altijd. Elke keer vond ik een briefje in mijn brievenbus. 1 keer met een alternatief bezorgmoment in de avond, toen was ik thuis en kwam de bezorger niet. Dag later kwam ik thuis en vond ik wederom een briefje met alternatief bezorgmoment en pakketje wederom ook niet bij de buren aangeboden. De dag erna was het een zaterdag, toen was ik wel thuis. Maar wederom geen bezorger met pakketje en ook de code op het briefje werkte niet. Nu bleek na bellen naar de dhl dat mijn pakket was teruggestuurd naar de verzender en de bezorger het briefje verkeerd had ingevuld??? Ik vind dit een hele rare gang van zaken. Ik ben mij bewust dat ik 13 hoog woon, maar de flat heeft 2 liften en er zijn op mijn verdieping altijd mensen thuis, ik heb zelfs 2 alternatieven huisnummers gegeven om aan te bellen. Ik baal hier flink van, want het gaat namelijk om medicinale voeding voor mijn kat, waar ik nu zonder zit. Voortaan gaan al mijn bezorgingen dus via postnl en als het echt met dhl moet direct naar een parcelshop, want deze bezorgers ben ik helemaal klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Een excuus van de bezorger en van dhl. Het pakket is namelijk alweer onderweg naar een parcelshop.
