Klacht: Pakket niet bezorgd, ander pakket buiten voor de deur gezet.

J. M. C. op 13 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren kreeg ik een email waarin stond dat mijn pakket bij ons was bezorgd. Ik heb het pakket echter nooit ontvangen maar was wel thuis, er is niet aangebeld en het is niet bij de buren afgeleverd. Er zat ook geen briefje in de brievenbus. Het pakket is gewoon kwijt. Vandaag was een ander pakket voor de deur op de stoep gezet. Iedereen had het gewoon kunnen pakken. Daarnaast is DHL erg slecht bereikbaar en wordt er geen oplossing geboden. Als bezorgers gewoon zonder problemen zo met de pakketen om mogen gaan zal het alleen maar erger worden. Ik verwacht een oplossing voor mijn zoekgeraakte pakket waar ik voor betaald heb en vraag ik om in de toekomst geen pakketten meer op de stoep neer te zetten.

Ik wil weten waar mijn nooit bezorgde pakket is en dat pakketten voortaan of thuis of bij de buren met een briefje worden afgeleverd. Ook betere bereikbaarheid zou fijn zijn.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 mei 2022 om 18:43 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit met meerdere zendingen mis gaat. Pakketten mogen natuurlijk absoluut niet onbeheerd achtergelaten worden. Dit is ook erg gevaarlijk in verband met schade en diefstal. Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 14627548. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik zie dat Rituals inmiddels contact met ons heeft opgenomen en een een onderzoek heeft gestart. Dit is momenteel nog bezig. Ik wil u voor updates hierover en een oplossing, adviseren om contact met de afzender te houden.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Mijn excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door J. M. C.