Klacht: Pakket niet bezorgd

op 08 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste, dinsdag avond 5112019 heb ik een briefje van dhl in de brievenbus gekregen dat ze me gemist hadden en dat het pakket op en servicepoint geleverd ging worden en beschikbaar zou zijn vanaf 6112019 om 18:00uur.er stond ook een code op het briefje om je pakketje terug te vinden via de site van dhl. Ik ben woensdag naar dat servicepoint gereden maar daar was niks van mij geleverd. Vandaag donderdag 7112019 ben ik terug naar dat servicepoint gereden maar daar was nog steeds niks geleverd voor mij, ik heb dan terug die code ingegeven op de site en toen kreeg ik ineens een ander 1dres van servuce point, ik ben daar dan naartoe gereden maar daar was ook niks geleverd van mij. Nu vraag ik mij af waar mijn pakketje gebleven is want dit is al betaald en heb het dringend nodig. Zouden jullie mij zeker iets willen laten weten a.u.b

Mvg
Astra

Ik zal tevreden zijn als ik mijn pakketje heb.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2019 om 12:45 geantwoord

Goedemiddag,

U geeft aan dat uw pakket bij een servicepunt geleverd zou zijn. U bent twee verschillende serviepunten langs geweest omdat u twee verschillende adressen te zien kreeg via uw tracktrace.Op beide plekken lag uw pakket niet.

Ik raad u aan even contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Zij kunnen een onderzoek met ons opstarten. Zodra er updates zijn over het onderzoek nemen wij contact op met de verzender, hou dus contact met hen.

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Astra baert