Klacht: Pakket niet afgesproken tijdstip bezorgd

op 30 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de site van DHL had ik aangegeven dat ik het pakket tussen 18:00 en 21:00 wilde ontvangen. Ik kreeg daar netjes een mail over dat het rond die tijd het pakket kon verwachten. Ik was toevallig even naar huis gegaan en zag dat ik een pakket gemist had. Dat vond ik vreemd aangezien het pas 13:00 was. Ik heb toen naar mijn track and trace gecontroleerd. Daarin stond dat de bezorger nog steeds onderweg was en dat ik het pakket later op de dag kon verwachten. Eenmaal thuis heb ik gewacht op het pakket. Ineens kreeg ik een mail rond 20:00 dat ik niet thuis was wat wel het geval was. Het pakket zou bij mijn buren zijn afgeleverd. Ik bekeek de mail en het briefje waarop er twee verschillende huisnummers stonden. Ik ben meteen naar beide buren langsgegaan. Geen van hen waren thuis. Ik concludeer hieruit dat het niet op de afgesproken tijdstip is bezorgd.

Ik zal graag willen weten hoe en waarom er 'gelogen' wordt wanneer het pakket was bezorgd. En ik zal graag willen weten waar het pakket nu is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juli 2019 om 12:19 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket is op 29 juli iets na 20:00 uur voor u afgegeven bij uw buren met huisnummer 63 G1. Dus daar kunt u dit pakket afhalen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid hierover.

Mocht er toch nog onduidelijkheid over het bezorgadres bestaan, meld dit dan even bij Bax-Shop. Zij kunnen dit namelijk heel snel voor u laten uitzoeken via hun vaste contactpersopon binnen onze organisatie.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Y__p