Mijn Klacht:
Pakket zou tussen 9.00en 13.00 geleverd worden.
Ben de hele dag thuis geweest .De bel hangt in de huiskamer niets gehoord onze hond slaat gelijk aan als zij de bel hoort.
Volgens track en trace heeft hij twee keer aan de deur gestaan. De eerste keer om 9.24 uur en de tweede keer om 13.21 uur beide keren schijnbaar niet aangebeld !!!!
Heel vreemd ook geen briefje in de brievenbus.!!!!
Jammer dat je van de bezorgdienst van DHL niet op aan kunt .
En dat precies voor moederdag.!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat het pakket op afgesproken tijd afgeleverd wordt.

