Klacht: Pakket niet afgeleverd maar zonder reden retour gestuurd

Extra Modelbouw op 02 december 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben als webshop een pakket naar een van onze klanten in Belgie verstuurd maar dit is zonder reden kennelijk retour gestuurd en ligt nu in een pakketautomaat waarvan wij geen code hebben, die is waarschijnlijk naar de ontvanger gestuurd. Dit was de eerste kennismaking met DHL, wij versturen normaliter alles via PostNL, maar door de starre houding van DHL dat wij het zelf maar moeten oplossen is dit waarschijnlijk ook meteen de laatste keer. Zo ga je niet met mensen om!

Gewenste Oplossing:

Wij willen in elk geval het pakket zo snel mogelijk kunnen ophalen zodat we dit alsnog naar onze klant kunnen versturen, uiteraard niet met DHL. Het doorverwijzen naar het servicepoint gaat in dit geval niet werken, dat is er namelijk niet, er staat alleen een pakketautomaat op deze locatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 december 2023 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat de zending niet goed is verlopen.
Ik zie dat er inmiddels een onderzoek is gestart.
Ik wil u adviseren deze 5 werkdagen even af te wachten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Extra Modelbouw