Klacht: Pakket niet aangekomen

Pascal19731234 op 06 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 juni 2018 iets besteld via Marktplaats. De verkoper en ik hebben alle gegevens uitgewisseld en besloten het via DHL te verzenden. De verkoper heeft het pakket op 6 juni verzonden en mij de verzendcode toe gestuurd. Het pakket is verzonden via DHL maar is nooit aangekomen. De verkoper heeft contact opgenomen met DHL en het blijkt daar te zijn zoekgeraakt. DHL blijkt een standaard vergoeding te geven per kilogram. Het pakket is echter veel meer waard dan de vergoeding van € 3,40 die DHL vergoed. De verkoper wil me het geld niet terug geven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat DHL alsnog het pakket opspoort dan wel alle kosten vergoed.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2018 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. Mijn oprechte excuses. Wat betreft de uitkomst van de ingediende claim kan ik helaas geen uitspraken doen, omdat ik geen inzage heb in deze claim. Mocht de verzender het hier niet mee eens zijn kan deze het beste contact opnemen met onze claimafdeling. Wat er vergoed wordt is namelijk ook afhankelijk of de verzender de inhoud heeft verzekerd tijdens het aanmaken van het verzendlabel.

Ik snap echter goed dat u hier natuurlijk niet blij mee bent. Tot mijn spijt heb ik alleen geen ander antwoord voor u.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Pascal19731234

Heeft op 06 juli 2018 om 12:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Naar mijn idee is er sprake van diefstal aan de kant van DHL. Daar wordt ik als koper nu de dupe van. En bedankt DHL .....

Alle klachten die gemeld zijn door