Klacht: Pakket na 53 dagen nog steeds niet geleverd; is zoek, klacht bij DHL heeft niets opgeleverd.

Koopnooitmeerbijtuincentrum op 25 november 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb 01-10-2021 pakket verstuurd, pakket is zoekgeraakt. Klantenservice gemaild, deze zegt steeds dat zij zo snel mogelijk contact met mij op gaan nemen.

Na 4 verzoeken om een antwoord zegt DHL op 13-10-2021 dat er vertraging / probleem is ontstaan, willen een onderzoek instellen, hebben gegevens nodig. Willen weten hoe het pakket eruit zag en wat er in zit. Heb ik doorgegeven. Heb ook een bewijs van overschrijving gestuurd.

De nieuwwaarde van de de spullen is 60 euro, heb deze spullen via MP verkocht voor 25,75 en wil dit geld aan degene die deze spellen van mij gekocht heeft terug kunnen betalen.
Ik verwacht van DHL dat zij dit bedrag aan mij over gaan maken, het is tenslotte niet mijn fout! Ben dan wel de spellen kwijt maar kan de koper tevreden stellen.

18-11-2021 klantenservice zet de case door naar hun claimspecialisten. 23-11-2021 nog niets vernomen …………. Tja, het gaat ook welgeteld om 25,75, een HEEL bedrag.

Ik verwacht van DHL dat zij spoedig 25,75 aan mij over gaan maken, het is tenslotte niet mijn fout! Ben dan wel de spellen kwijt maar kan de koper tevreden stellen.

Fouten maken is menselijk, geef dat ook toe en laat de mensen niet zo lang wachten op een antwoord/oplossing/betaling.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 november 2021 om 12:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket zoek is geraakt én de claim nog niet is uitbetaald. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvang ik het case-nummer van deze claim en het zendingsnummer van het pakket.

Excuses voor dit ongemak.

Marissa
DHL Parcel E-care

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Koopnooitmeerbijtuincentrum