Klacht: Pakket na 5 dagen wachten nog niet bezorgd.

Dushii op 31 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben planten besteld die zouden de 26ste aankomen.

Elke dag stond, vandaag komen we. Even later weer dat het bij het sorteercentrum aan gekomen was en weer en later dat het de dag erna zou komen.
Elke avond zitten we te wachten op de app te staren en met hun chatbot te babbelen hoelaat onze pakjes komen, iedere keer kwam er, vandaag tussen 17.30 en 21.30 komt het aan.

Vandaag hetzelfde, we zitten voor de raam dus ik kan naar buiten kijken, plus we hebben een deurbel met kamera en er is geen dhl geweest.

Om 22.35 zegt hun chat programma nog dat het pakket onderweg is, en ineens staat er we waren niet thuis dus het gaat terug naar de afzender!!
We waren thuis, we waren aan het wachten!! Al dagen lang elke avond waren we aan het wachten, en nu is het retour naar de afzender??

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketten, op de dag dat het gezegd wordt en niet een bezorger die er met de pet naar gooit!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Dank voor uw bericht. U geeft in uw bericht aan dat uw pakketten niet zijn aangeboden en er wel telkens bij stond dat het in de avonduren in levering zou gaan. En nu het bericht dat het teruggaat naar de afzender. Dat klinkt niet best. Ik wil graag even verder kijken naar de gegevens van de pakketten waar het om gaat. Zou u de zendingsnummers kunnen sturen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Marlou Webcare DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht Dushii

7 maanden geleden - JJD0000900618352995431846 JJD0000900618352995703170

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2023 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Dank voor uw bericht.

Ik heb het gelijk voor u nagekeken en zie dat u al via de livechat contact heeft opgenomen. Er is een klacht voor u ingediend bij de desbetreffende CityHub. De koerier zal hierop aangesproken worden. Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen.

Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL Parcel E-care

Dushii

Heeft op 31 augustus 2023 om 14:36 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit was niet de eerste keer.
Bezorgers hebben te weinig tijd om bezorgingen te doen, daarom slaan ze adressen over en mensen zoals wij zitten met de stress van get opnieuw regelen van hun pakketten die soms tijdsgevoelig zijn.

Oplossing, geef bezorgers voldoende tijd om alle pakketten te bezorgen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Dushii