Klacht: Pakket meerdere malen vertraging

op 13 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eergisteren zag ik staan dat mijn pakket die avond bezorgd zou worden tussen 19:00 en 21:00 uur.
Ongeveer om half 7 stond er de melding Bezorging op dit moment verhinderd Planning wordt gemaakt
Prima, kan gebeuren. Vanochtend las ik dat het pakketje dan vandaag 12-04 bezorgd zou worden.
Nu is er weer dezelfde melding gekomen. Contact proberen op te nemen met DHL en geven aan: ik zie het, je pakje stagneert. Sorry voor de vertraging! Ik je adviseren om contact op te nemen met de verzender
Nu moet de verzender een onderzoek opstarten wat mogelijk zeker een halve week zou gaan duren.

Z.s.m. duidelijkheid over de levering.
Prima dat iets vertraagd, maar zet dan geen bezorgtijden neer.
Uiteindelijk ben ik uiteraard pas tevreden als het pakket thuis is aangekomen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 april 2019 om 12:25 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat deze zending steeds in bezorging lijkt te gaan, maar dat deze om nog onduidelijke redenen steeds weer afketst. Er is kennelijk iets vreemds aan de hand met de zending. Uiteraard is het een optie om gewoon af te wachten of het vandaag of maandag wel zal lukken. Ik neem echter aan dat u niet onnodig lang op uw pakket wilt wachten. Het beste kunt u dan ook contact opnemen met de verzender. De verzender is immers de partij die ons de zendingsinformatie kan verschaffen die nodig is voor een onderzoek. Tevens is de verzender de partij die u mogelijk alvast van een vervangende zending kan voorzien.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Dennies