Mijn Klacht:
Pakket ligt niet bij het servicepunt. Bij het servicepunt wordt gezegd dat het pakket niet is afgeleverd. DHL online meldt per email dat het pakket kan worden opgehaald bij het service punt.
Contact met DHL, via de online chat, wordt gewezen naar de verkoper om een onderzoek bij DHL te starten. Maar DHL weet WIE het pakket heeft afgeleverd bij het service punt. Wij hebben niet gevraagd om het af te leveren bij het servicepunt maar waren niet thuis bij de eerste aflevering. Inmiddels gevraagd aan de verkoper om een onderzoek bij DHL te starten. Het product is ook gereserveerd bij de verkoper winkel in Maastricht zodat het niet is uitverkocht tijdens de black friday dagen en we wel een cadeaux hebben voor onze moeder in December.
FEIT is: Het pakket is zoek.
Net als bij vermissingen van mensen zijn de eerste 24 uur belangrijk. Met dit gewijs, wie wat wanneer moet doen, is de dader al lang gevlogen en geniet iemand anders van dit dure cadeaux voor onze moeder.
Gewenste Oplossing:
DHL het pakket vindt en het alsnog levert. Bij niet vinden van het pakket het bedrag volledig vergoed. Dat het gereserveerde pakket kan worden opgehaald, met het betaalde bedrag van DHL, in de winkel in Maastricht van de verkoper, en onze moeder het cadeaux in ontvangst kan nemen in December.
