Klacht: Pakket kwijtgeraakt

Jaskwijt op 26 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 22 maart een jas retourgestuurd, via een dhl punt. Er werd beloofd dat wij een bevestigingsmail zouden krijgen. Die hebben wij niet gekregen. Vervolgens is het pakket niet bij Sans-online afgeleverd en is nu zoek. Ik heb een hele lange diverse e-mails gestuurd, zij willen niet meewerken en dhl zegt ook dat ze niets kunnen doen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het gaat om een jas van 119€, die ik bij PME had besteld en te klein was.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de retourzending niet is aangekomen bij de oorspronkelijke verzender. Heeft u het label zelf aangemaakt via onze website of heeft de oorspronkelijke verzender u voorzien van het retourlabel? Heeft u toevallig het zendingsnummer genoteerd? En heeft u voor mij ook nog uw huisnummer? Dan kijk ik graag even met u mee. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Jaskwijt

2 jaren geleden - Een label van Sans-online, maar die zeggen dat ze die niet verstrekt hebben. Bij het dhl -punt waar ik het ingeleverd heb, herinneren ze nog dat ze het pakket in ontvangst hebben genomen. Die hebben het pakket toch ook gescand, als dat niet zou lukken, dan hadden zij het nog wel hebben, maar dit is niet het geval. Bevestigingsmail van DHL heb ik niet ontvangen. Zendingsnummer heb ik niet. Mijn adres is Klareweid 62, 1831 BT Koedijk. Ik heb gechat en gemaild, uren lang, maar dat leverde niets op.

Reactie van de melder van de klacht Jaskwijt

2 jaren geleden - Zendingsnummer van het retour heb ik dus niet maar wel het zendingsnummer naar mij toe. 3SANSR1317205

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Ik heb in onze systemen naar het retourpakketje gezocht. Helaas kan ik deze niet vinden, ook niet op uw adresgegevens. Wat hier precies is misgegaan blijft voor mij dan ook onduidelijk. Heeft u voor het verzenden van dit pakket een compleet nieuw label op de doos geplakt? En deze heeft u van Sans-online gekregen? In dat geval zou Sans-online echt contact met ons moeten gaan opnemen om dit verder voor u op te gaan pakken. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Jaskwijt

2 jaren geleden - Dat wil Sans-online niet. Ze zeggen dat ze geen retourlabel hebben verschaft, deze had ik moeten kopen. Ik heb ook gevraagd om een coulancebehandeling, maar daar gaan zij ook niet op in. Het pakket moet toch ergens zijn.

Reactie van de melder van de klacht Jaskwijt

2 jaren geleden - Ik heb op de originele verpakking een retourorders geplakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2021 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ontzettend vreemd dat u wel gewoon het retour label van de verzender heeft gebruikt, maar ze dit niet bekend zou zijn. Gezien u aangeeft zelf niet voor een label te hebben betaald is het vrijwel onmogelijk dat u het zelf zou hebben aangemaakt natuurlijk. Tot mijn spijt kan ik hierin echter vrij weinig voor u betekenen. Ik hoop dan ook oprecht dat de verzender dit alsnog voor u kan oppakken. Mochten zij hierover vragen hebben of het niet helemaal duidelijk zijn, kunnen ze hierover uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Jaskwijt

Heeft op 04 september 2023 om 12:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Driekwart jaar later werd de jas door DHL bij ons afgeleverd, precies op de dag dat we met vakantie gingen. Daarna heb ik er maar niks meer meegedaan. DHL blijft voor mij een slechte bezorger.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaskwijt