Mijn Klacht:
Ik heb afgelopen maandag bij Bol.com een vaderdagcadeau besteld, op een gegeven moment staat er: Pakket aangekomen in jouw regio. Dit staat er 1 dag, 2 dagen. Ben maar gaan bellen met Bol, wat blijkt, het pakket is kwijt. Ze kunnen mij verder geen oplossing bieden want er moet een onderzoek komen. Het andere pakket zou in de avond afgeleverd worden, krijg een tijd door, maar dan op eens staat er: pakket kon niet afgeleverd worden en wordt naar een afleverpunt gebracht, dit is al de DERDE keer met een avondpakket. 1. we zijn thuis. 2. waarom steeds hetzelfde gedoe bij de avondlevering? Ik vind het een waardeloos bedrijf en snap niet dat bedrijven nog voor DHL kiezen.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket binnen heb (hopelijk voor vaderdag) en wanneer zij gewoon afleveren wanneer ze aangeven dat ze afleveren, en niet omdat ze geen zin hebben of wat de reden ook is, het pakket naar een afleverpunt brengen.
