Mijn Klacht:
Pakket afgegeven bij DHL Servicepoint. Hier heeft men de VERKEERDE barcode op het pakket geplakt. Hierdoor is het pakket als retourzending naar Shoeby verstuurd ipv naar de geadresseerde.
Deze zending is niet tijdens het reguliere proces zoekgeraakt. Er is daadwerkelijk een ‘actieve’ fout gemaakt door DHL in deze. Toen ik de eerste keer contact met jullie zocht werd ik dan ook met een kluitje het riet in gestuurd omdat de medewerker vond dat ik dan maar 2 weken moest wachten. Dan zou het vanzelf wel retour komen. Dit is kostbare tijd die ook gebruikt had kunnen worden Shoeby te instrueren deze zending gelijk te traceren en retour te sturen.
Ik heb een zending (MDP51PQ391R) aangemaakt. Ik ben met deze QR code naar het DHL punt HEMA Schuytgraaf Arnhem gegaan. De medewerker daar heeft (vraag me niet hoe) een verkeerd label op de zending geplakt waardoor deze is verzonden naar Shoeby (JVGLOTC0033154254). Deze zending is na het sorteren niet verder te traceren.
Ik vind dan ook dat ik in deze recht heb op de volledige vergoeding van het pakket (€146,-) aangezien DHL al bij aanvang een fout heeft gemaakt en deze zending dus nooit correct bezorgd had kunnen worden. zie Case nummer: 12193467.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dan ook dat ik in deze recht heb op de volledige vergoeding van het pakket (€146,-) aangezien DHL al bij aanvang een fout heeft gemaakt en deze zending dus nooit correct bezorgd had kunnen worden. zie Case nummer: 12193467.
