Klacht: Pakket kwijt

Ilonakeyleighemmely op 23 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakket besteld. Netjes track trace gekregen via verkoper.
3 dagen later nog niet ontvangen. Doorgeven aan verkoper blijkt dat het pakket zogenaamd al was afgeleverd bij mij thuis.
Terwijl ik niets heb ontvangen en op de door hun gemelde afgeleverde tijd wel thuis was.
Dhl zegt zu gewoon hij is geleverd en daarbij is voor hun de kous af… Ik geld kwijt en geen pakket
Vind dit ronduit schandalig. Zelfs hier bij service punt zijn 10 pakket gewoon niet aangekomen.
Zeeeeeer slechte zaak dhl

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar mijn pakket is gebleven. Want ik heb hem niet en ik wil het geld terug wat ik voor het pakket betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Van Haarlem, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket niet is geleverd op uw adres. Om na te gaan wat er met uw zending is gebeurd, wil ik graag het zendingsnummer gedeeld krijgen. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor uw reactie en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Ilonakeyleighemmely

10 maanden geleden - 3SQLW857714161 dit is het nummer. Maar hij staat in het systeem bij dhl dat hij geleverd is. Maar hij is niet onvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 november 2022 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer. Wat ontzettend balen om te lezen dat de zending nog niet terecht is. Ik zie ook het onderzoek staan.

We starten dit onderzoek alleen op via de ontvanger. De uitslag en terugkoppeling gaat via de afzender, onze zakelijke klant. Dit is iets wat zij bij ons kunnen aangeven. Omdat wij dit onderzoek echt alleen met hen mogen delen en verder met hen moeten gaan oppakken en oplossen, kunt u het beste contact met de afzender houden.

Zij horen dit met u op te lossen. Misschien kan het nogmaals verzonden worden of hebben ze een andere oplossing voor u.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonakeyleighemmely