Klacht: Pakket kwijt???

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag al iets besteld, dinsdag zou dit geleverd zijn helaas zijn we elkaar gemist, volgende dag zou de bezorger komen, heel de dag thuis gezeten geen bezorger langs geweest.
Contact gehad met het 0900 nr van dhl wat mij ook meer dan 10 euro aan extra kosten heeft gezorgd.
Mijn pakket zou gister om 12 uur ingescant zijn bij het dhl service punt rotterdam kioteweg 5.. dit werd mij gegarandeerd.
Ik ben daar zelf geweest om mijn pakket op te halen, dit heeft mij eigen reiskosten gekost en een uur in de auto gekost.
Ik kom daar aan en geen pakketje… dit zou in de bus liggen bij de bezorger..
Nou zou vanmorgen mijn pakket worden bezorgd maar nu is mijn pakket kwijt.
Ik wil graag weten waar nu mijn pakket is en vandaag in huis hebben.
Dit gaat namelijk om mijn dochters verjaardags cadeau die vandaag jarig is.

Ik ben ontzettend boos op de service dat ik overal maar heen word gestuurd en wat mij erg veel extra kosten levert

Ik wil vandaag het cadeau hebben, des noods ga ik hem zelf halen en een tegemoet koming van mijn reis en bel kosten.

Dit vind ik ontzettend trieste bedoeling van DHL dat niemand mij iets kan vertellen maar beloven van alles waar ze niks van af weten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 12:29 geantwoord

Beste mevrouw Linden,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat uw pakket gisteren niet voor u klaarlag, toen u speciaal daarvoor naar de Kiotoweg was gereden. Mijn excuses voor het ongemak.

Onze klantenservice heeft het probleem inmiddels voor u opgelost. Vanochtend heeft u het pakket alsnog kunnen afhalen.

Heeft u toch nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Lauuu