Klacht: Pakket kan maar niet bezorgd worden

Kevin Kappelhof op 12 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week vrijdag zou er een pakket vanuit het buitenland bezorgd worden, maar tot heden is dit voor één of andere reden niet gelukt.

Tot gister was het blijkbaar niet mogelijk om het pakket bij een afhaalpunt af te leveren.
Of het pakket is verhinderd of tijdelijk in opslag. Sinds maandag elke dag met de DHL klantenservice aan de lijn en weten maar niet waarom het pakket niet geleverd kon worden..
Heb de specifieke afhaalpunt zelf gebeld en die geven aan dat ze gewoon nog functioneren als een DHL afhaalpunt en open zijn.

Gister weer de klantenservice gebeld en uiteindelijk maar gekozen om het pakket maar op een veilige plaats neer te leggen op mijn huis adres……………………. En je raad het misschien al, pakket is WEER niet geleverd. De reden hiervoor? Adres is ONJUIST. Heb het bericht via email ontvangen en het adres klopt gewoon.

Op dit moment betwijfel ik of ik het pakket nog krijgt. Zo slecht heb ik het nog nooit gehad met DHL.

Track nummer: 8923997106

Mijn pakket ontvangen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL