Klacht: Pakket is nooit aangekomen

Volcano1982 op 25 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen woensdag zou mijn pakket worden afgeleverd bij een afhaalpunt. Om 16:00 kon ik het ophalen. Toen ik daar om 17:00 was stond er als status, opgehaald door eigenaar. Dit is onmogelijk aangezien de winkel pas om 16:00 kreeg geleverd. Bij navraag vertellen de mensen bij het afhaalpunt dat ik weinig kans maak om dat er zo veel fout gaat. Een dag er na de bezorger gevraagd die ik tegen kwam. zijn antwoord Het interesseert mij geen moer wat er met de pakketjes gebeurd. Zeker niet 1 pakketje.

Als mijn pakketje is gevonden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2020 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Je geeft aan dat je zending niet op het ServicePoint ligt en dat er staat dat de zending is afgehaald door de eigenaar. Sorry voor het ongemak.

Ik zie dat de zending per abuis retour afzender is gestuurd. Vermoedelijk gaat het hier dan ook niet om menselijk handelen maar om een fout tijdens het sorteren.

Ik moet je aanraden om contact op te nemen met de afzender om een nieuwe levering af te spreken. Hopelijk heb je de zending dan spoedig in huis.

Sorry voor al het ongemak.

Neem bij verdere vragen en of opmerkingen gerust nogmaals contact op.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Volcano1982

Heeft op 25 april 2020 om 19:21 geantwoord

Graag contact opnemen met mij

Alle klachten die gemeld zijn door Volcano1982