Klacht: Pakket is niet bezorgd.

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 4 januari heb ik op het DHL punt Zevenhuizen mijn pakket afgegeven. Die avond is het pakket verzonden naar het sorteercentrum Rotterdam. Vanaf dat moment blijft het stil. Maandagmiddag vertelde de medewerker van de klantenservice dat het wat langer duurde vanwege de achterstanden van de decembermaand. Dinsdag heb ik een klacht ingediend. Tot nu toe geen reactie ontvangen terwijl dat binnen 24 uur wordt beloofd. Tot op heden blijft het stil. Het pakket blijft hangen in het sorteercentrum volgens de track and trace code.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket met spoed wordt bezorgd. Of een vergoeding van de inhoud van het pakket en de verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw zending lijkt inderdaad te blijven hangen. Wij willen daarom graag een onderzoek opstarten, om na te gaan wat er aan de hand is en de zending zo snel mogelijk weer vlot te trekken. Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd waarin wij u vragen om enkele gegevens over het verzonden pakket. Wilt u zo vriendelijk zijn op die e-mail te antwoorden? Onze specialisten pakken die e-mail dan op en onderzoeken de zaak voor u.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door enna001