Mijn Klacht:
Hallo,
Mijn bestelde pakket zou vandaag tussen 11 en 15 uur bezorgd worden. Ik heb vanaf 10 uur tot en met 13.15 uur in de voortuin (naast de voordeur) gewerkt met mijn moeder. Mijn man zat binnen te werken… de bezorger zou om 13 uur aan de deur hebben gestaan volgens de track en trace. Ik kan u verzekeren dat dit niet zo is.
Het pakket bevat een tent welke wij maandag vroeg nodig hebben. Helaas is er weer een verzending van DHL niet binnen gekomen.
Wij zijn nu genoodzaakt de vakantie uit te stellen tot volgend jaar omdat de tent nu niet optijd binnen is. Dit probleem was er niet geweest wanneer de bezorger wel aan de deur had gestaan. Ondanks de hulp van de klantenservice medewerkster (die ovegens wel klantgericht is). Ik mag hopen dat u zsm contact met mij opneemt om de slechte service (alweer) deze keer wel netjes op te lossen.
Sanne Daniels
0643857234
Gewenste Oplossing:
Contact opnemen zodat ik maandag toch op vakantie kan.
