Klacht: Pakket is niet afgeleverd op de aangegeven tijdstip.

op 20 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 190220 afspraak gemaakt dat ik mijn pakket bezorgd moet krijgen TUSSEN 19:59 – 21:30 UUR.
Voor de tijd heb ik nog de deurbel gecontroleerd en deze was dik in orde.
Ik kreeg een mailbericht zo tegen 20:33 uur, Onze bezorger stond om 20.33 helaas voor een dichte deur met je pakket 534559542748.
Ik hebt helemaal geen deurbel gehoord.
Ik heb uit het raam gekeken maar geen DHL bezorgen gezien.
Dit is alweer de zoveelste keer dat de bezorgers van DHL hun afspraken niet nakomen.

Gewenste Oplossing:

Er wordt gespeculeerd dat deze handelingen worden aangepakt, maar toch wordt er niks aangedaan.
Sorry hoor, maar wat voor mensen hebben jullie in dienst??
De service is heel ver te zoeken in jullie bedrijf.
Ik ben het spuugzat van DHL en tevreden ben ik niet over jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 februari 2020 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Volgens mijn gegevens is uw pakket nu onderweg naar ons servicepunt. U ontvangt een bericht zodra het voor u klaarligt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door perplus