Mijn Klacht:
Ik heb een pakketje van ASOS ingeleverd bij een DHL punt. Dit was een onbemand service point en ik heb een QR-code van mijn telefoon gescand. Ik heb een verzendbewijs waar de track and trace code opstaat. Als ik deze echter probeerde te traceren werkte de track and trace code niet.
Nu is de retour niet aangekomen bij ASOS en kunnen zij het bedrag niet retouneren.
Ik heb in totaal al tientallen uren met zowel DHL als ASOS contact gehad maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
DHL zegt dat een pakketje met QR-code niet ingeleverd kan worden bij een onbemand service point, dat is dus wat er mis is gegaan. Om dit op te lossen moet ASOS volgens hen onderzoek doen. ASOS kan echter geen onderzoek doen omdat er geen track and trace is die werkt.
Er zijn vanuit DHL al twee onderzoeken gestart om er achter te komen waar dit pakket is. Telkens wordt het onderzoek echter gesloten omdat niet bekend is waar het pakket is en ASOS een onderzoek moet starten. Dit kan ASOS echter niet doen omdat de uitgegeven track and trace code niet werkt.
Het gaat om een aanzienlijk bedrag en inmiddels al meer dan een maand aan contact met DHL.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat het bedrag dat dat pakket waard was word vergoed.