Mijn Klacht:
Pakket zou op vrijdag bezorgd worden. Toen ik de straat inreed zag ik de dhl bezorger vóór de deur staan. Hij zei dat hij in de computer wel een pakket had zitten maar deze niet in zijn wagen zat. Hij had nog een tweede ronde en dan zou het goed komen. De volgende morgen zag ik dat het pakket op geleverd stond om 18:37 de dag ervoor. We waren toen thuis en niemand gezien. Toen bij de buren navraag gedaan. En ja, er was iemand elders uit de wijk langs geweest die op straat het pakket gevonden had. Gelukkig een eerlijke vinder. De verzorger van DHL heeft blijkbaar aan het einde van de rit op bezorgd geklikt. Schandalig.
Want als deze eerlijke vinder er niet geweest was had ik maar moeten bewijzen dat het pakket wel op ontvangen stond maar nooit geleverd was.
Dit gebeurde laatste ook al toen ik aangaf pakket afgeven bij buren (dus geen neerzet toestemming). Ik was toevallig wel thuis (achteraf) en met de buren in de achtertuin. Pakket was gewoon bij de buren in de voortuin gezet zonder aan te bellen. Pakket van €100 en ook in app afgeleverd. Voor mij geen DHL meer
Gewenste Oplossing:
Als DHL een welgemeende excuses aanbied en een vorm van compensatie! (Bv gratis pakket versturen oid)
