Mijn Klacht:
Gisteren heb ik een pakket mogen ontvangen van DHL. Helaas was ik niet thuis. Er lag een briefje in mijn brievenbus met een code waarmee ik een nieuwe afspraak kon maken. Naar de website van DHL gegaan en geprobeerd om een nieuwe afspraak te maken (afhalen op een locatie) waarop ik drie maal een error krijg dat mijn email niet klopt. Vervolgens een email gestuurd naar DHL met daarin het verhaal en gevraagd of zij konden regelen dat mijn pakket zou worden afgeleverd op de aangegeven locatie. Geen reactie. Vervolgens maar ’s morgens gebeld en gevraagd of mijn pakket kon worden verstuurd naar de aangegeven locatie. Dat kon niet. Ook werd er aangegeven dat ik geen nieuwe afspraak kan maken als ik internet gebruik:
– via mijn telefoon;
– via mijn tablet;
– als ik een andere webbrowser gebruik dan Google Chrome.
Ik moet dus een computer gebruiken en Google Chrome. Wat ik heb gedaan en dat ook niet werkte. Wat een waardeloos systeem! Een nieuwe afspraak inplannen is een leuk idee als het werkt. En dat doet het niet.
Gewenste Oplossing:
Pas de mogelijkheden voor het maken van een nieuwe afspraak aan zodat andere mensen deze frustratie in de toekomst gespaard blijft.

