Klacht: Pakket buiten op(in) kliko!

EdsieDaan op 17 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer een bericht pakket afgeleverd terwijl ik niet thuis was.
Bij aankomst een briefje in de bus met het bericht dat het pakket in de kliko ligt.

NIKS te vinden een hoop gezoek en stress omdat deze net geleegd is.
Na een dag zoeken en mailen bleek de buurman het net op tijd weg gepakt te hebben omdat de container geleegd werd!

Ik vind het absurd dat de bezorger zo met betaalde spullen van een ander omgaat en meld hier de klacht!

Gewenste Oplossing:

Bezorger aanspreken op zijn gedrag. Postcode 6932

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw bericht met uw melding over de levering van uw bestelling in de kliko van uw buren. Aangezien een eerder verstuurd bericht vanuit DHL niet leesbaar is, wil ik u vragen om het zendingsnummer met uw postcode en huisnummer te delen. Een zendingsnummer kan worden gevonden onder de barcode en op het pakketlabel van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Met het gevonden nummer, kunnen we de chauffeur aanspreken op een niet correcte manier van leveren. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak en bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht EdsieDaan

10 maanden geleden - 3SHM00003203813 6932BZ - 7

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 november 2022 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Na controle van dit zendingsnummer blijkt dat de klacht al is doorgegeven via onze live chat medewerker. Deze chauffeur wordt aangesproken op het niet correct leveren van uw bestelling.
Een terugkoppeling over de behandeling van uw klacht wordt niet gegeven, we gaan uit van een betere service in het vervolg.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door EdsieDaan