Klacht: Pakket bezorgt volgens DHL, maar nooit ontvangen.

op 14 februari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag de 11e zou mijn pakket bezorgd zijn om 13:47 volgens de tracking.
Er was iemand thuis maar er is nooit aangebeld. Meteen gebeld naar DHL, zij houden echter stellig vol dat het pakket in mijn brievenbus is gedaan. Dit is niet het geval, het pakket is spoorloos en ik wordt afgedaan met ‘U moet maar contact leggen met de afzender als u verdere stappen wilt ondernemen’.

Hartstikke mooi. De bezorger loopt te falen of heeft het pakket misschien wel achterover gedrukt en ik mijn pakket kwijt zonder enige bevestiging vanuit mij dat het pakket ontvangen is, zoals bijvoorbeeld een handtekening.

Terugmailen heeft tot op heden geen zin gehad en heb dan ook het gevoel dat ik het kan vergeten.

Ik heb aangegeven dat ik de bezorger best even wil spreken en vragen welke bus hij of zij het pakket dan in heeft gedaan want aangezien ik op een flat woon is het zoeken totaal verloren zaak.

Het pakket had redelijke spoed, ik kan vanwege werk overdag niet langs de winkel en inmiddels heeft dat gevolgen gehad. Hartstikke bedankt DHL!

Als DHL meewerkt met zoeken en ik mijn pakket alsnog binnenkrijg!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 februari 2020 om 13:18 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is.
Wanneer een pakket zoek is, kan de afzender hier een onderzoek voor opstarten. Dit kan alleen de afzender doen, omdat de afzender onze opdrachtgever en betalende klant is. ik snap dat je dit liever zelf doet, maar je zal dit echt bij de afzender moeten melden en zij zullen dit verder voor je oppakken.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnEl