Mijn Klacht:
Dhl is te beroerd goed naar naam en adres te kijken, laat geen briefje in de brievenbus achter, waar ze het pakket hebben bezorgt, op de website staat bij de buren. Ik ben dus maar een rondje door de buurt gaan doen. Zonder effe,t. Pakje nergens te bekennen. Zou echt fijn zijn als DHL een bericht achterliet waar ze het pakket hebben achtergelaten. Nog fijner zou zijn als ze het gewoon bij mij op de aangegeven naam en het adres bezorgen. Ik was thuis en wacht. Verder liegt DHL een ander pakket zou vandaag bezorgd worden, en op de website staat dat ik. Iet thuis was, terwijl ik de hele dag heb gewacht. Het derde pakket metvalcohol ( bier) werd gewoon op straat voor de huisdeur neergezet, iedereen-ook kindren- kon het zo meenemen ( alcoholmis een handtekening nodig). Kindren hadden het ook kunnen opdrinken. Waardeloze bezorging.
Gewenste Oplossing:
Gewoon het pakket op het adres bezorgen, dat op het etiket staat, als er staat nummer twaalf , 2 hoog, dan niet op de parterre aanbellen, maar even 5 stappen verder lopen en bij de bel met de juiste naam voor twee hoog aanbellen. Geen kist voor de huisdeur op straat en niet liegen, als ik de hele dag thuis heb gewacht, niet melden, dat ik niet thuis was. Excuus is op z'n plaats. En echt ik vraag me af, waarom bedrijven met DHL werken, ik betaal,liever iets meer en weet dat het pakje bij mij goed terecht komt.


