Klacht: Pakket bezorgd in voortuin

op 11 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is op dinsdag een levering gedaan van city-bikes door DHL. Om 15:50 zou het pakket thuis zijn afgeleverd. Helaas was er niemand thuis. Na mijn mail bevestiging vroeg ik mij af waar mijn pakket zou zijn geleverd. Mijn buren hebben deze ook niet in ontvangst genomen. Savonds kom ik thuis, er is nergens geen pakket te bekennen.

Ik gebeld met DHL, na uitzoeken kreeg ik te horen dat het pakket in de voortuin is achtergelaten. Helaas geen pakket in de voortuin.

Ik gebeld met City-Bikes, zij vertelde mij dat er is getekend voor ontvangst. Woe heeft er getekend? De chauffeur zelf?

Ik heb in ieder geval geen pakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wie er getekend heeft. Ook ben ik pas tevreden als mijn bestelling persoonlijk geleverd wordt. Mijn dochtertje zou een fiets krijgen voor haar verjaardag. Nu heb ik een teleurgesteld verdrietig meisje zonder fiets

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 juli 2019 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens mijn gegevens zou uw pakket gisteren om 15:50 uur gewoon op uw adres zijn afgeleverd. Wat vreemd dat dit niet het geval is! Mijn excuses voor het ongemak. Ik betreur het zeer dat uw dochter nu zo verdrietig is en geef u graag advies om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen, is het erg belangrijk dat City Bikes ons vraagt om onderzoek te doen naar deze zending. Als het pakket inderdaad is achtergelaten in de voortuin - ik kan dat niet bevestigen - en vervolgens is verdwenen, kan City Bikes ons vanzelfsprekend aansprakelijk stellen en een schadeclaim bij ons indienen.

City Bikes dient er hoe dan ook voor te zorgen dat u uw bestelling alsnog ontvangt, dus het is echt erg belangrijk dat u dit verder via hen afhandelt. Zij kunnen uiteraard bij ons terecht met alle vragen over de bezorging en een eventuele claim.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ladyk