Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag, 25 januari, werd ik door een postbezorger gebeld via de intercom van het gebouw, zonder voorafgaande kennisgeving van DHL (geen e-mail, niets). Ik ging ervan uit dat hij mij een pakketje bracht van een bestelling die ik in Duitsland had geplaatst. Hoe dan ook, ik deed de deur voor hem open. Ik woon op de vierde verdieping en ik zag dat hij er lang over deed om naar boven te komen, dus ik ging naar beneden en de postbezorger was al weg. Waar mijn pakketje is gebleven, is mij een raadsel. Het is niet bij mij thuis aangekomen. En nu heb ik ruzie met de verzendmaatschappij en DHL, omdat het pakketje als bezorgd staat vermeld. Ik heb het aan de buren op mijn verdieping gevraagd, maar zij weten niets over het pakket. Ik ga het niet bij de 115 appartementen navragen. Ik heb al een bordje neergezet waar de lift is, en ik ben naar een buurman in een andere straat gegaan, waar de postbezorgers soms in de war raken en er niets…Ik ga niets anders doen, DHL heeft de laatste tijd verschrikkelijk gewerkt, en in deze situatie pakt niemand de verantwoordelijkheid op, ik voel me hulpeloos
Gewenste Oplossing:
Ze vragen de postbezorger waar hij het pakket heeft achtergelaten!! En als hij weet niet waar hij het gelaten heeft, ik wil het bedrag van mijn bestelling!!
