Klacht: Pakket automaat geen pakket,

Crijo op 27 februari 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest mijn pakket op halen uit een pakket automaat, was nog een 15 minuten rijden (Dan hebben ze het over groen) ik heb het gemeld bij DHL via Tracy computer, uit eindelijk kunnen ze het niet oplossen ze weten niet waar het is. Ik moest het bedrijf mailen om aan te geven dat het zoek was, hun moesten contact opnemen met DHL dan kan DHL pas een onderzoek instellen, dus geen peuterstoeltje voor
in de auto, ik ben al 2 dagen bezig met mailen, ben al 2x bij die pakket automaat geweest QR code gebruikt, en de code om handmatig in te voeren.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 februari 2025 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Crijo