Klacht: pakket al 3 dagen op status klaar voor vertrek naar sorteercentrum

ilyas_tcm op 27 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenavond. Er is een pakket naar me onderweg van een particulier (vinted) welke al 3 dagen de status KLAAR VOOR VERSTUREN NAAR HET SORTEERCENTRUM heeft. Deze nietszeggende aanhoudende kreet baart mij zorgen over mijn reeds betaalde goederen. Anno 2021 had dit pakket al zeker 2 dagen bij mij in bezit moeten zijn. Graag wil ik opheldering en een aflevertijdstip (globaal voldoet) en tevens het verzoek paketten gewoon bij de buren af te gooien ipv overdag meermaals langskomen en het vervolgens dumpen op een afhaalpunt. Erg irritant jullie handelswijze.

Zodra ik weet waar mijn pakket blijft steken en wanneer ik het ongeveer kan verwachten, al dan niet bij een van de buren waar altijd wel iemand te vinden is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 oktober 2021 om 13:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb dit even voor u nagekeken en het lijkt erop dat dit pakket momenteel ergens blijft hangen en hierdoor nog niet is bezorgd. Om hier opheldering over te krijgen zal er een onderzoek opgestart moeten worden. Ik wil u adviseren om dit bij Vinted te melden. Dit onderzoek kan namelijk enkel op verzoek van Vinted worden opgestart bij DHL.

Mijn excuses voor dit ongemak en ik hoop dat u het pakket spoedig zult ontvangen.

Marissa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door ilyas_tcm