Mijn Klacht:
dhl heeft in november een pakket bezorgd toen ik niet thuis was.Toen ik
’s avonds laat thuis kwam trof ik een briefje aan dat de bozorger aan de deur was geweest maar ik niet thuis was.Op dit briefje stond ook met pen geschreven dat de bezorger het pakket op de oprit naast de kliko neer had gezet.Toen ik buiten ging kijken heb ik geen pakket aangetroffen.Ik heb toen contact opgenomen met dhl en die verwezen me naar de verzender omdat deze opgrachtgever is van de zending.De verzender heeft contact opgenomen met dhl en er is een onderzoek opgestart.Dhl zegt dat het pakket afgeleverd is.De verzender heeft vervolgens een claim ingediend.Nu bijna anderhalve maand later krijg ik opeens bericht dat als dhl een pakket rondom het huis neer zet het juridisch gezien afgeleverd is en dat ik maar aangifte moet gaan doen bij de politie om het bedrag te verhalen bij mijn eigen verzekering.Het was een pakket ter waarde van β¬ 695 die ik wel al vooraf betaald heb.Dus met andere woorden moet ik het me maar zelf uitzoeken en mijn geld ben ik kwijt.
Gewenste Oplossing:
Als dhl een nieuw product leverd of het product vergoed.

